۱۳۸۶ مهر ۱۱, چهارشنبه

خداحافظ

من خیلی دوست داشتم که واقع بین می بودم! خیلی دوست داشتم که باور می کردم که همه چیز فانیه! اما هیچ وقت نتونستم... همه ی لحظات خوش و خنده ها بالاخره یک روز تموم میشند همون طور که روزهای بد سپری می شند... اما من هیچ وقت واقع بین نبودم! شاید این واقعیت برای ذهنم باور نکردنی به نظر میاد و یا شاید در پاره ای از مواقع تلخ! حتی ایکسم نتونست جلوی بازگشت من رو به گذشته بگیره! الان که نگاه می کنم می بینم که من تا قبل از اون اتفاق هیچ وقت دوست نداشتم به گذشته برگردم...! نمی دونم چرا ولی دوست دارم واسه ی اون اتفاق یک اسم بگذارم!!!!! چون به نظرم زمانی بود که یک حس متفاوتی رو تجربه کردم و به نظر منو وارد یک دوره از زندگیم کرد. واقعا چه اسمی می تونه خوب و درست توصیفش کنه و عظمتش رو نشون بده؟ نمی دونم...

شاید فعل خداحافظ!

خداحافظ... خداحافظ... تا ... فردا؟ یک هفته دیگه؟ یک ماه دیگه؟ یک سال دیگه؟ 10 سال دیگه؟ یا همیشه؟!

من نمی تونستم خداحافظی کنم! نمی تونستم راحت بپذیرم که تموم شد و فقط تبدیل به بخشی از گذشته شد. نه... من در برابر این اتفاق مقاومت کردم و هیچ وقت نگفتم خداحافظ مگر زمانی که می دونستم که چه زمانی برمی گرده! و حالا که نمی دونم اون زمان کی هست هیچ وقت خداحافظی نمی کنم...

۶ نظر:

Unknown گفت...

راستش من هم نمی دونم چه طور میشه باهاش کنار اومد ولی من همیشه مرمت رو به تخریب ترجیه دادم با وجود هزینه های زیادی هم که داره

ناشناس گفت...

barmigardi be gozashte chon chizie ke doosesh dari. bishtar az baghie khatereatet. chizaie ke fekr mikoni too oona mani peyda kardi. dark mikonam chi migi. vali khodafezi kardan ba faramoosh kardan fargh dare. khodahafezi kon ta rahattar zandegi koni vali faramoosh nakon. hargez khodeto faramoosh nakon!

ناشناس گفت...

salam,merc ke sar zaD. 2 ta soal:
1/in sara kie?! albate bebakhshid sara jan age injoori goftamo to ham dari mikhoonia:D amma ham too in comment ham ghabli ha hes kardam shayad Sara Saboor bashe(i!). chizaye moshtaraki ke gahi oghat manam darkeshoon mikonam. yani joori nist ke harki az Dde khodesh ghaziaro nega kone,ye chize MOSHTARAK e,
2vvomish inke in chizi ke mikhasti ya mikhay ya toonesti ya... ke bahash khodafezi koni!yani chizi ke in post dar morede oone, hamoon chizie ke man midoonam? khob age hamoon bashe 100% to midooni manzooram chie va sari' javabamo midi,age nadadi yani oon naboode, bebakhshid age Pchide shod!

ناشناس گفت...

Life Goes On ...

Unknown گفت...

yani dige neminevisi?

ADayDreamer گفت...

وقتی نخوای با حقیقت رو به رو بشی و بخوای فرار کنی به این وضع میفتی...
چیزی تمام می شود و چیزی دیگر آغاز می شود همان طور که در یک سال بعدش دیدی روبوکاپ رفت المپیاد آمد و آن هم رفت و کنکور آمد اینا گذر زندگی اند قرار نیست چیی فراموش شه فقط باید باهاش کنار اومد چون به قول کسی که نظرش رو حذف کردم مسخره ترین کار فراموشی هست