۱۳۸۶ شهریور ۲۴, شنبه

زن یا مرد؟

ایکس رو دوباره دیدم. اما این بار کمتر سعی کرد از من انتقاد کنه چون چیز جالب تری برای انتقاد پیدا کرده بود!
-این دختره خله وضعه!
-کی؟
-نمی خواد ادای آدمای از همه جا بی خبر رو دربیاری من خودم دیدم که داشتی باهاش حرف می زدی و اونم داشت از استادیوم تعریف می کرد.
-دختر؟
- پس چی؟
- اما من فکر کنم بیشتر شبیه پسر ها بودش تا دختر!
-خوب من هم دقیق نفهمیدم دختر هستش یا پسر!
-یه سوال؟
-بپرس
-چرا بهش گفتی دختر؟
-خوب صورتش خیلی دخترونه بودش.
- اما رفتارهاش و نوع حرف زدنش زیاد به دختر ها شبیه نبودش ،همین طور مدل لباساش و موهاش
- اون یک دختر هستش که می خواد ادای پسر ها رو در بیاره!
-چرا نمی گی پسری هستش که خیلی ناشی هستش که بتونه ادای دختر ها رو دربیاره؟یا اصلا یک پسری هستش که صورت دخترونه داره؟
-نمی دونم!! آخه پسر ها خیلی کمتر دوست دارند دختر شند اما دختر ها بیشتر دلشون می خواد.
-و تو چرا خواستی واسش جنسیت تعریف بکنی؟
-واقعا نمی دونم!
-اما من اصلا واسش جنسیتی قائل نشدم! و این برام جالب هستش!
- برای اولین بار بهت افتخار می کنم!!!
-چرا؟-چون اینجا یک کار عاقلانه کردی! تا وقتی کاملا مطمئن نیستی راجع به چیزی حرف نمی زنی. تو دقیقا نمی دونستی که اون دختر هستش یا نه پس تصمیم گرفتی به اینش نگاه نکنی.
- اما من تورو خیلی منطقی تر از خودم دیده بودم چرا تو این کارو نکردی؟
-آخه...خوب راستش ما هم رو خیلی وقت هستش که می شناسیم!
- جدا؟!! و اون دختر هستش؟
-دوست دارم خودت با دلیل حرفم رو تایید یا نقض کنی. اما قبلش می خوام به یک سوال من جواب بدی. چرا ما برای دیگران جنسیت قائل میشیم؟

۲ نظر:

ناشناس گفت...

دلیلش سادست !
چون اولین تقسیم ای که کار خدا بود دختر یا پسر بود
هر چه قدر هم تلاشی برای نابود کردن این حالت باشه ، همینه که هست
حالا من هر اندازه هم که زور بزنم نمی تونم 12 تا پله رو بپرم :(

and I am waiting for disaster

دارم همون آهنگی رو گوش می دم که سال پیش همین موقع ها لیدر محترم شما داشت از رو تخته ( نوشته شده توسط من ) میخواندش !

----
اما خوشبخت پسر سفید پوست پولدار و بدبخت دختر سیاه پوست فقیره مگه نه ؟
----
360 منو دیدی ؟ همه می گن چه طوری مرد ! حالا نمی دونم چه حسی باید بهم دست بده ! :-??
----
راستی این ایکس رو به ما هم معرفی کن ، گویا آدم جالبیست.
----
آهان در رابطه با کامنتی که گذاشتی :
نمی دونم تو جلو تری یا من ،اما به این هم فک کن که روزی روزگاری به این قدرت هم برسی که بتونی آدم های دیگه رو هم پیش بینی کنی ، فک نمی کنم این حس خسته کننده رو بهت بده ؛ شاید اون موقع پیش بینی خودت هم حس لذت بخشی بهت بده ! ( جدا چه حسی خواهد داشت برات ؟ )
و در رابطه با واقعی بودن افراد : هیچ گاه فک نمی کنم که کسی واقعی باشه ( جنگجو رو بخون
:D
تازه همین الان معنی کتاب رو درک کردم ، بابت این قضیه ازت ممنونم )
ولی حداقل می تونم بهت اطمینان بدم که این
Leo
ای که می شناسی با اونی که من میشناسم با اونی که هستم و با اونی که هستش و حتی با اونی که به نظر میاد
همه و همه باهم تفاوت های بزرگ دارن
واسه همین هیچ گاه نمیشه گفت یک موجود دقیقا چیه !


همه نظر شخصیه این جانب اند .
ا

ناشناس گفت...

pas belakhare shaksiate dovom ro vared kardi.
dare jaleb mishe.
amma javabe soalet. benazare man ma migim yeki dokhtare ya pesar chon in chizie ke behesh adat kardim. age deghat karde bashi too net mamoolan in karo nemikoni. barat ziad mohem nist ke taraf dokhtare ya pesar. vali too donyaye vaghei fargh dare. to adat kardi ke darmorede tarafe moghabelet ye chizaii bedooni va mamoolan avalin chizi ke mishe fahmid ine ke taraf dokhtare ya pesar. shayad be hamin dalile ke in mozoo gahi ziadi mihem mishe.