۱۳۸۸ شهریور ۲۲, یکشنبه

گاهی آدما یه حرفایی می زنند!

بعد انتخاب رشته یعنی دقیقا زمانی که مطمئن بودم عمرا مهندسی شیمی قبول شم خیلی خیلی حالم گرفته شد...یک جوری دپرس بودم...راجع به کارای ناتمامم...راجع به آرزوهای نرسیده ام...راجع به خراب شدن نقشه هایم... اون جا یعنی توی اتوبوس خیلی جدی قسم خوردم که اگر مهندسی شیمی قبول شم باهاش شیمی محض بخونم ...!!

خدایا .... الان مهندسی شیمی قبول شدم با ناباوری !!

شاید اون موقع برایم کاری نداشت این کار اما الان ...!!

خدایا سخته...یعنی سخت نیست...من یک جور کسلم!من لیدر هستم الان اما ...لیدر خوبی شاید نیستم.شاید مسئول نیستم.شاید زیادی تنبل شدم.نمی دانم مشکلی در من هست...

خدایا کمک کن این مشکل حل شود

همین!

۱۷ نظر:

یگانه گفت...

بابا تو چقدر خودتو دست کم گرفته بودیا.....من اگه رتبه ی تو رو اورده بودم حتی به برق شریف هم امیدوار می بودم.منظورت از لیدر رو نفهمیدم:-؟
حالا هنوزم تو تصمیمت واسه شیمی محض خوندن مصممی؟

سعیده گفت...

بیا دور همی یه کاریش می کنیم!:))

ADayDreamer گفت...

نه می گفتم عمران قبول میشم یگانه ! می گفتم عمرا به مهندسی شیمی برسه! چون انتخاب 12 بود!

mahboobe گفت...

man hanooz bavar nemikonam to hameye chizayi ke zadio rad kardi
eshtebahi shode:))

یگانه گفت...

آره اتفاقا خودم بعدش فهمیدم که حتما منظورت همین بوده.

رییس ایالات متحده ایران!!! گفت...

manam ba mahbube movafegham!!albate va3 inke khoshal shoD khoshal shodam ke rad kardi!!bikhiale shimi mahz sho!!az dahanet paride!!khoda ta alan hatman yadesh rafte!!!

سیمین گفت...

من یادش میندازم

سعیده گفت...

سیمین...خودم یه روز می کشمت...

ADayDreamer گفت...

این جا دعواهای خانوادگی گویا داره ایجاد میشه!!!
فعلا ببینم چه گهی میشه خورد...!باید صبر کرد که ترم شروع شه

پریناز گفت...

اگه سیمین نامرد یاد خدا ننداخته باشه یادش رفته ایشالا!!ولی خب به نظرم الان یکم همه در تنبلی بعد کنکوریم که طبیعیه!ولی سخته بالاخره دوتشو خوندنم!

mahboobe گفت...

bebinid age joloye in simine kesafato begirin hame chi halle
ah ah ah

سیمین گفت...

من با خدا خیلی رابطم تنگاتنگه
نمی تونم پنهان کاری کنم
ببخشید
حالا میگم اما بعدشم یه خورده از وضعیتت میگم ببینیم چی میشه
به سعید:
قبلش مردی!

آيدا گفت...

اتفاقا" ديشب بحث شده بود بين من و برادرم ...داشت شرايط بنياد ملي نخبگان و مزايا شو برام توضيح ميداد ...
المپياد و رتبه كنكور و اينا كشكه ...يعني يا بايد دقيقا" رتبه ي يك تا 3 كنكور كارشناسي يا فوق باشي يا 4 ترم اول هر مقطعي كه هستي معدل 17 به بالا داشته باشي تا بتوني دو رشته اي بخوني ...
حقوق هم ميدن كارشناسي تا مرز 200 فوق 400 دكتري 600 تومن در ماه ... چيز بدي به نظر نمياد مگه نه ؟؟؟؟

آيدا گفت...

وقتي بهم گفت جرقه زد تو مغزم كه با يه كم خرخوني مهندسي كامپيوتر و علوم كامپيوتر و با هم بخونم .... ولي با يه كم جمع و ضرب ديدم دوره ليسانسم با اين كار 5يا 6 سال طول ميكشه ... بعدشم نه با همدوره اي هاي خودتي نه اون دانشكده ديگه !!!!
موقع فوق دادن هم بين دنيا و آخرت گير ميكني !!!!
بيخيال شدم ..چه كاريه ؟؟؟؟
رشته خودمو ميرم ..شايد اصلا" خوشم اومد ؟؟؟؟
تو هم فعلا" خودتو خل نكن ! اين كار توي شريف فوق العاده سخت ميشه !
به قول برادرم وقتي برگه ميانترم اومد زير دستت و در كمال آرامش ديدي نسبت به هيچ كدوم از اون 4 تا دونه سوال هيچ ايده اي نداري تمام اين خيال پردازي ها يادت ميره !!!
من يه خورده ميترسم ... احساس خنگي ميكنم !

آيدا گفت...

اه !!
چند تا شد ؟؟؟؟
يكيشو پاك كن !
فكر كردم اون يكي سيو نشد !!!!
مجبور شدم فسفر بسوزونم ببينم برات چي نوشته بودم !!!!!

سعیده گفت...

چه غلطی کردیم شریف قبول شدیمااا.همه دارن مارو میترسونن!:(

Leo گفت...

نام بیماریه شما : آنا ایسم می باشد...