۱۳۸۸ شهریور ۲۸, شنبه

خدا ازتون نگذره!!

چقدر من بدبختم که در عین دارایی مثل یک آدم ندارم!!! دو تا کتاب خوف داشتم یکی واسه ترمو دینامیک یکی واسه کووانتوم که جفتشو دوستان خوردند!!من می خوام بعد سال ها کووانتوم بخونم و جدا نیاز دارم که شروع کنم اون وقت حتی یک کتابم ندارم! چون که اتکینزمو خانم نازنین خوردند و لواین هم که نمی دونم کدوم گورستونیه!!اتکینز جلد یک هم باید احتمالا در حلقوم خانم مژده باشه!!

من بالا این کتاب ها خدا تومن پول دادم خوبه! داشتم امروز فکر می کردم باید چه کنم؟!؟! میام طیف سنجی بخونم می بینم همه چیو حفظی و گذرا گفته و نیاز دارم کووانتوم بدونم.حس می کنم شدیدا و به طرز وحشتناکی بی سوادم....!

۱۰ نظر:

یگانه گفت...

اصلا باورم نمی شه چیزایی رو که گفتی...یعنی تو الان واقعا می خوای بعد کنکور این چیزای خفن رو بخونی؟؟؟خیلی حال داری بابا.البته می دونم که بی کاری هم بد دردیه.

سیمین گفت...

در حساب نفرتت من رو 4 تا حساب کن!!!!!!!!!!
اگه با افزایش شمار کسایی که ازت نفرت دارن خوشحال میشی به جد که دوس دارم خوشحالت کنم!

mahboobe گفت...

to vaghean adam hesabi i
midoonam khodet shohoodi az oon che migam nadari
am vaghean khafani pesar

simin گفت...

agree am ba mahbube

سعیده گفت...

بابا با کلاس!بابا دانشمند!ببین چیزی که بدی به نازنین هیچوقت بهت بر نمیگرده!شایدم 3سال دیگه وقتی 100ها بار التماسش کردی بهت پسش داد.البته اون در شرایطی بود که هر روز ببینینش...من تجربشو دارم!

آيدا گفت...

دختر امروز خوش گذشت ؟؟؟
بدو بيا بگو چهع خبر بود...
يادمه پارسال كه تماما خبرگزاري ها عكساي مراسم سال اولي هاي شريفو گذاشته بودن ما با چه حسرتي مدت ها آن چهره هاي خندان را نگاه ميكرديم و ميگفتيم يعني ما هم ميريم دانشگاه؟؟؟؟
دختر دانشگاه ما چقدر گنده است ؟؟؟؟؟
جونم در اومد چرا اينقدر سربالايي هاش تنده؟؟؟؟؟؟
چقدر خنكه !
اول كه ديدم كوي دخترا كولر نداره كلي غر زدم بعد ديدم نه بابا اينجا ما به استلاكتيك تبديل نشيم خيلي هنر كرديم !
خوشم اومد خيلييييييييي.....

Leo گفت...

من مقصر نیستم !!!

به بازی دعوت می شی همین الان !!
بیا به لینک بنده D:

مهرو گفت...

البته فکر کنم این موضوع اس م کردم برات ناکام شد اون کتابا به همون دلیلی بیش ا اونان که کتابای من بیش ا تو ان !!!!!!!!!!!میخندیم

Leo گفت...

تو بی سوادی !

منم خدام...
تازه قدم هم 185 می باشد و 28 سال دارم !


P:

Leo گفت...

الان یکی بیاد اینجا بگه آخی عقده هاشو خالی کرده ، به نفرت من دچاره ، گفته باشم !!!!