۱۳۸۸ اسفند ۲۲, شنبه

مرد کلاس!

-می دونی بچه ها بهت سر کلاس چی می گن ؟!
-چی؟
-مرد کلاس ! (ها ها!)
-بابت چی ؟
-صدات یه خورده کلفته آخه!
من در حالی که صفحه ی دیسپلی ایمیج یاهو رو دارم با انزجار نگاه می کنم و بالاخره تسلیم می شوم و می بندم سعی می کنم حرفی راجع به چهره 6 در 4 طرف مقابل نزنم!
-ناراحت که نشدی؟
من در حالی که دارم بالا میارم می گم نه و می گویم:
-جرا باید ناراحت بشم؟صدامو خیلیم دوست دارم!
-البته به نظر من یک تجدید نظری باید تو صدات بکنی.مخصوصا این که خیلی حاضر جوابی سر کلاس!البته ببخشید که انقدر روکم!
من هر جور که دلم بخواد حرف می زنم هرچقدرم که دلم بخواد حاضر جوابی می کنم.چون به خودم مربوطه که چطور باشم تا وقتی که برای دیگران مزاحمت ایجاد نکردم.
من در حالی که از شدت اعتماد به نفس و بی شرمی و بی خردی طرف مقابل کپ کردم در دل می گنویم حداقل من اگر خفه شم مثلا تو نمی خندی تو باید چه کنی که من با دیدن قیافت بالا نیارم ؟!
به زور بحثو می بندم و اونم می گه می خواد بره و منم خوشحال می شم و می گم!
-خیلی خوشحال شدم!
در دلم از این گفته بالا میارم!
-------
آره حالم از این جمعیت بهم می خوره.من هیچ وقت قیافه و چیزای موروثی رو ارزش ندونستم چرا که به نظرم فرد هیچ تلاشی برای بدست اوردنش نکرده.حالا اگه ما بشینیم به قیافه یکی بخندیم به طبع کار درستی نیست.خود من هم می دونم و سعی می کنم به این ویژگیم افتخار نکنم اگه داشته باشمش.اما افرادی رو در اطرافم می بینم که با افتخار میان اینو می گن.
به هر حال چون که باید 4 سال تموم قیافه نحس و نکبت این آدم رو حداقل تحمل کنم بش نگفتم که از شدت غیرقابل تحمل بودن عکست هایدش کردم!

پی اس : انصافا با صدام حال می کنم !
پی اس 2:به طور قطع خیلیا حالشون ازم بهم می خوره و من نباید ناراحت باشم چون به همون قدر دوستان خوب دارم!(جهت یادآوری به خودم نوشتم!)
پی اس 3:وقتی این پستو نوشتم حس غریبی کردم.اما الان یاد کسانی افتادم که منو اونجوری که هستم می پذیرند
پی اس 4:چقدر پی اس قبلی لوس بود!
پی اس 5: بسه دیگه :دی

۶ نظر:

Leo گفت...

از خدامون هم باشه !

ما شمارو همین مدلی می پسندیم ؛)

جورت خیلی هم خوبه و خیلی ها در مثلش بودن و یا با مثلش دوست شدن ، دارن جون می دن ، پس حق نداری بگی این جوری که هستم !

mahboobe گفت...

che adame gohi

raje be gohie baghye behtare chizi nagam
hamamoon midoonim

اناهیتا.خ گفت...

به به... به نکته ی خوبی اشاره کردی منم نمی دونم چرا اکثر ادمای دورو برم اینقدر فکرشون پلاسیدس!!! و نمی دونم چرا به خودشون اجازه میدن که هر حرفی در مورد بقیه بزنن!!! و حتی به صورت گروهی هم شخصیتا رو زیر پاشون له کنن!و افراد رو به 2 قسمت باحال و بی حال تقسیم کنن..

saeed(eh):D گفت...

man ham kheili az in harfa shenidam...
nemidoonam:(

Mih گفت...

Veleshun kon! Hame ja az in adama yaft mishe!!!

satptar گفت...

لازم شد یه بار بهت بزنگم !!!!!
دونقطه دیییییییییییی!!!!