۱۳۸۷ اردیبهشت ۱۱, چهارشنبه

هیچی نگوووووو

خفه شید لطفا! ببخشید می خوام عفت کلامم رو از دست بدم برای دقایقی!
چرا من انقدر بد شانسم؟ دهنتو باز نکن باشه؟!
داشتم می گفتم چرا من انقدر بیچاره بد شانس بدبخت و... می باشم؟!
سال ما که میشه تاثیر نهایی میشه 25 درصد! المپیاد به این مسخرگی این جوری میشه! سر ما مسابقات میوفته آمریکا و اتفاقا سر اون سال المپیاد فیزیک میوفته و اتفاقا همه قاطی می کنند و ...
چرا سر ما هرچی معلم خوب توی این مدرسه هست می پره؟! نیوشا عمل قلب باز می کنه ! سال قبلش از غیاثی دعوت نمی کنند بیاد مثلثات درس بده و ما مثلثات نداریم!!
نمی خواد بگی مثل من منم همین طور این جوری که می گی احساس می کنم یک جوری حرفامو پاره پاره کردین!
می خوام داد بزنم! نمی دونم چرا اصلا خالی نمی شمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم؟!
-----------------------------------------------------
بهتر شد! جدیدا شروع به نوشتن کردم.یک رمان دارم می نویسم که خیلی سخت هست نوشتنش و یکمم موضوعش غیر متعارفه اما خیلی دوست دارم بخونیدش و نظر بدین! این سری می خوام نظرتونو.احتمالا پست بعدیم همینه

۱ نظر:

ناشناس گفت...

are. movafegham. to badshans tarin adam donyaii. dast be tala bezani sang mishe. har kari ro ke tahala shoroo kardi be fajee khatm shode. shayad tahe ghazie bargarde be inke tahe ghazie ye ahmaghe betamam manaii .hala vase khater baghie ham ke shode edame zendegito bespore be shans. bezar baghiasham haminjoori push bere .to zatan ye bazandei

in nazare man bood. behtar begam nazare man va chizi ke mikhasti beshnavi bood. hala khodet kolato ghazi kon ya be bazande boodan edame bede ya be rage gheiratet ber bokhore o booro adam sho. man be darak be khodet sabet kon bazande nisti